Moderný a sebavedomý Citroen zažiaril v Ženeve
Značka Citroen predstavila v ostatných dvoch rokoch v Európe až šesť automobilových noviniek. Na prebiehajúci autosalón v Ženeve prišla s ďalšími modelmi, ktoré tu prvýkrát uzreli svetlo sveta.
Návštevníkov autosalónu v Ženeve 2018 privítal Citroen v úplne novej a prepracovanej expozícii, čo dokumentuje aj celkovú zmenu značky, ktorá sa v poslednom období celkovo orientuje na komfort pod hlavičkou programu Citroen Advanced Comfort.
Podľa predstaviteľov automobilky je modelový rad teraz moderný a sebavedomý a zároveň súdržnejší ako kedykoľvek predtým. Pozostáva z vozidiel, ktoré posúvajú DNA značky odvážnym dizajnom a jedinečným charakterom.
Berlingo a C4 Cactus prvýkrát na verejnosti
Vo svetovej premiére sa predstavil nový model Berlingo (viac tu). Tretia generácia automobilovej ikony je pokračovaním ságy. K jednoduchým a praktickým tvarom pridáva viac variability a komfortu. Dizajn zároveň preberá všetky nové prvky francúzskej značky.
Výstavný debut absolvoval aj C4 Cactus. Ultrakomfortné vozidlo v Európe prvý raz predviedlo tlmiče s hydraulickými dorazmi. Práve na tie je automobilová verejnosť právom zvedavá.
Tip: Využite možnosť testovacej jazdy. Na výber je široká škála vozidiel Citroen
Citroen sa totiž v minulosti preslávil aj špeciálnym jemným pružením na báze vzduchu a hydrauliky, ktorý však značka prestavala montovať do nových vozidiel. Uvidíme, či to bude dostatočne kvalitná náhrada niekdajšieho perfektného pruženia vozidiel tejto značky.
Bohatá ponuka modelov
Automobilka taktiež vystavila celú rodinu vanov ideálnych na cestovanie pre 5 až 9 osôb. Pri tejto príležitosti oznámila automobilka aj nové označenie týchto vozidiel SpaceTourer, ktoré nahrádza doteraz používané označenie Picasso. Značka predstavila aj špeciálne modely C4 SpaceTourer Rip Curl a SpaceTourer Rip Curl Concept. Druhý menovaný je van s pohonom 4X4, ktorý sa zameriava na cestovanie za dobrodružstvom, pričom využíva všetky skúsenosti značky Rip Curl.
Reflektory osvietia aj ofenzívu v segmente SUV, ktorej dominuje nové kompaktné SUV C3 Aircross (pripísalo si už 50 000 spokojných klientov) a najpredávanejší model značky C3, ktorý sa v Ženeve predstavil v imidžovej špeciálnej sérii ELLE.