Služby a servis
Autorizovaný servis s priamym napojením na informácie od výrobcu, s online diagnostickými systémami a ľuďmi vyškolenými výlučne pre značku Citroen servis, to sú výhody, ktoré vám ponúka naše servisné centrum na Panónskej 22 v Bratislave?
AKTUÁLNE SERVISNÉ AKCIE
Letná kontrola za 15 €
POHODOVÁ JAZDA ZA 15 € S DARČEKOM
Blíži sa termín vašej letnej dovolenky a plánujete dlhú cestu autom?
Je dôležité mať svoje vozidlo v dobrom stave a zabezpečiť si asistenčné služby pre prípad nečakaných udalostí.
Využite jedinečnú ponuku skontrolovať svoje vozidlo a získať darčekové asistenčné služby Pohodová jazda*.
Zverte svoje vozidlo do rúk profesionálov, ktorí ho pripravia na letnú sezónu.
Letné doplnky – 20 %
VÝHODNÁ PONUKA NA LETO
yberte si z pestrej ponuky letných doplnkov Citroën s 20 % zľavou:
- strešné nosiče
- strešné boxy
- nosiče na bicykle
- textilné a gumené koberce
- vaničky do kufra
A ste spolu s vaším vozidlom pripravení na letnú dovolenku…
OPRAVA ČELNÉHO SKLA
RÔZNE TYPY OPRAVITEĽNÝCH POŠKODENÍ.
Nesmú sa opravovať žiadne poškodenia v zornom poli vodiča
VIDEOPREHLIADKA VOZIDLA
Zdieľajte s nami obhliadku vášho vozidla a odsúhlaste opravu cez Videocheck.

Služba asistencie zdarma platí od 1.7.2016.
8 ROKOV ASISTENCIE ZDARMA
8 rokov asistencie zdarma platí na všetky vozidlá Citroën a DS, ktoré:
- od dátumu prvého uvedenia majú menej ako 8 rokov,
- sa úspešne registrovalo pre uvedenú službu.
- či ste vozidlo kúpili nové alebo jazdené, žiadny kilometrový limit sa neberie do úvahy.
- v prípade poruchy/ nehody stačí jednoducho zavolať 0800 15 24 24.
S touto službou máte nárok na :
- opravu na mieste alebo
- odťah zdarma do najbližšieho autorizovaného servisu Citroën.
Bez autorizovaných servisov je dnes údržba i prevádzka nových automobilov nepredstaviteľná. Autá sú technologicky čoraz vyspelejšie, pribúdajú nové aktuálne informácie, no majitelia, ktorí nevyužívajú autorizované opravovne, nemajú možnosť sa o nich dozvedieť a vozidlá zbytočne technicky starnú.
PRAVIDELNÁ SERVISNÁ PREHLIADKA
Je dôležité absolvovať v predpísaných intervaloch pravidelnú servisnú prehliadku, pretože vážnych dôvodov je hneď niekoľko. Asi najdôležitejší je ten, že podmienkou uplatnenia a udržania záruky je absolvovanie predpísaných periodických servisných prehliadok v súlade s požiadavkami výrobcu a písomné potvrdenie o ich riadnom a včasnom vykonaní. Ako nezabudnúť na pravidelnú servisnú prehliadku?
- Novšie modely vás upozornia správou na obrazovke prístrojov dosky.
- Ak ste naším registrovaným zákazníkom, včas vás budeme telefonicky kontaktovať.
- Využite aplikáciu MyCitroen
OPRAVA PRI POISTNEJ UDALOSTI
Zabezpečujeme pre vás komplexné riešenie poistných udalostí od obhliadky cez vyčíslenie výšky škody, kalkulácie, opravy až po odovzdanie opraveného vozidla. Spolupracujeme s väčšinou poisťovní na trhu, takže obhliadku vybavíme zároveň s opravou vášho vozidla a vy ušetríte drahocenný čas. Pri využití služby CITROËN ASSISTANCE (0800 15 24 24) zabezpečíme pre vás i náhradné vozidlo, pokiaľ je vaše vozidlo nepojazdné. Pre udržanie vašej záruky je dôležité, aby opravu vykonal autorizovaný servis.
OPRAVA V ZÁRUČNEJ DOBE
Váš Citroën má zmluvnú záruku 24 mesiacov, ktorú si majitelia vozidiel môžu uplatniť vo všetkých predajných a servisných miestach značky na Slovensku. Záruku na váš Citroën si môžete predĺžiť prostredníctvom servisných kontraktov.
Náš autorizovaný servis vykoná potrebné opravy, na odstránenie akejkoľvek závady krytej zárukou bez finančného nároku. Záruka sa však nevzťahuje na prípady, ak ide o:
- faktory, na ktoré výrobca nemá vplyv
- dôsledok nedostatočnej údržby
- bežné opotrebenie
- prípad, keď nie je možné počet najazdených kilometrov riadne stanoviť‘ a niektoré ďalšie prípady.
PNEUSERVIS
- Meníme výmena sezónnych pneumatík (letné / zimné + montáž a vyváženie)
- Predaj letných aj zimných pneumatík od renomovaných výrobcov
- Predaj originálnych diskov z ľahkých zliatin
- Ošetrenie a uskladnenie pneumatík a kolesových kompletov mimo sezóny v našom sklade.
- Kontrola a nastavenie podvozku vozidla (laserová geometria) po poistnej udalosti (náraze) alebo na žiadosť zákazníka.