Citroën Jumper Furgon: Flexibilný pomocník
Citroën Jumper Furgon brázdi cesty už dlhé roky a je veľmi obľúbeným modelom. Klasická dodávka sa teší popularite po celom svete vďaka komfortnému interiéru a bohatému úžitkovému priestoru, ktorý ponúka rekordné objemy vo svojej kategórii.
Naša ponuka
Citroën Jumper Furgon pre náročných
Väčší, menší, kratší, dlhší, užší či širší. Citroen Jumper je mimoriadne variabilný. Francúzska automobilka má v ponuke štyri rôzne dĺžky (2,67 m, 3,12 m, 3,70 m, 4,07 m), tri rázvory (3 m, 3,45 m, 4,04 m) a tri výšky (1,66 m, 1,93 m, 2,17 m). Preto sa užitočný objem pohybuje od 8 do 17 m3 a celková užitočná hmotnosť môže dosiahnuť až 4 tony. Na výber sú zároveň plechové alebo presklenné verzie a taktiež vyhotovenia so šasi a valníkom či sklápačom.
Chcete previesť viac materiálu alebo viac osôb? Jumper zvládne jedno aj druhé vďaka kompromisnému riešeniu kabíny. K tradičným trom predným sedadlám sa dá pridať druhý rad, ktorý poslúži pre ďalších štyroch ľudí. Využijú to predovšetkým stavebné firmy, pretože okrem pomôcok a materiálu dovezú na miesto aj tím robotníkov.
Jumper je v prvom rade užitočným partnerom pri práci, takže vývojári priniesli viacero múdrych riešení. Nastaviteľné zadné pneumatické pruženie zníži výšku nakladacej hrany o 60 až 70 milimetrov, zadné dvere sa dajú za príplatok otvoriť až do 270o uhla a život vám zjednodušia aj dvoje bočné posuvné dvere, ktorých šírka otvorenie sa pohybuje od 1,075 do 1,755 metra vzhľadom na verziu automobilu.
Citroën Jumper Furgon – nezabudlo sa ani na bezpečnosť
Pohyb s dodávkou vzbudzuje u viacerých vodičov rešpekt. Citroen vás však presvedčí, že sa nemusíte ničoho báť. Moderné technológie sa postarajú o pohodlie a bezpečnosť. Pri parkovaní bude nápomocná nielen zadná kamera, ale aj spätné zrkadlá s dvojitou optikou, ktoré majú k dispozícii širokouhlé spodné zrkadlo. Samozrejmosťou je elektrické nastavenie zrkadiel, vyhrievanie aj sklopenie. Rovnako ako v prípadoch Berlinga a Jumpyho, aj Jumper môžeme prerobiť na mobilnú kanceláriu sklopením stredného sedadla. Z pozície vodiča sa postaráme o podnikanie aj vďaka tomu, že dominantná obrazovka v strede palubovej dosky ponúka okrem navigácie čí ďalších funkcií aj možnosť čítania SMS správ.
Nový model znížil spotrebu
Z trojice úžitkových modelov Citroenu je Jumper najväčší a spotrebuje aj najviac paliva. Ani jeho však neobišla snaha o zníženie nárokov. Oproti poslednej edícii Jumperov klesla spotreba až o 1,3 l/100 km. V meste šetrí spotrebu systém Stop&Start, ktorý usporí 0,5 l/100 km. Na výber je až šestica dieslových motorov s výkonom od 110 do 180 koní.