Nový Citroen C3 Aircross – aktuálna ponuka
Citroen C3 Aircross – na tejto stránke nájdete:
- aktuálne akciové ponuky
- základné informácie o stupňoch výbavy
- test C3 Aircross
Citroen C3 Aircross – najvýhodnejšie ponuky:
Ponuka
Predaj: +421 915 793 816
AŽ 8 MODELOV CITROEN V AKCII MESIACA: Podrobnosti tu >>>
>> Skvelá výbava za skvelú cenu, ktorá zahŕňa aj zimné pneumatiky, 4-ročnú záruku a 8-ročnú asistenciu. Teraz je ten správny čas.
Základné informácie o Citroene C3 Aircross
Cena: od 15 190 € (výbava Feel)
Typ vozidla: 5-dverový crossover (malé SUV)
Batožinový priestor: 410 až 510 litrov
Stupne výbavy
Feel
Hlavné prvky: elektricky ovládané a vyhrievané vonkajšie spätné zrkadlá, dotykový 7-palcový multifunkčný farebný displej, Citroën Connect Rádio AM/FM, hands-free Bluetooth.
Feel Pack
Hlavné prvky: zadný parkovací asistent, multifunkčný volant v koži, funkcia Mirror Screen, elektricky sklopné spätné zrkadlá.
Shine
Hlavné prvky: dažďový a svetelný senzor, automatická klimatizácia, Active Safety Brake, navigačný systém, zatmavené sklá zadných okien, 16-palcové disky z ľahkých zliatin.
Shine Pack
Hlavné prvky: elektrochromatické vnútorné zrkadlo, 17-palcové disky z ľahkých zliatin, zadná parkovacia kamera s predným parkovacím asistentom.
C-Series
Hlavné prvky: vyhrievané predné sedadlá, stierače s dažďovým a svetelným senzorom, náhradné dojazdové kolesá, autokoberce vpredu.
Motorizácie
1.2 Puretech 110 S&S – (benzín, 5- alebo 6-stupňová manuálna prevodovka, 110 koní, systém štart&stop), Spotreba paliva v l/100km: Mesto – 5,9; Mimo mesta – 4,6; Kombinovaná – 5,0. CO2 emisie: 115 g/km.
1.2 Puretech 110 EAT6/S&S – (benzín, 6-stupňová automatická prevodovka, 110 koní, systém štart&stop), Spotreba paliva v l/100km: Mesto – 9,0; Mimo mesta – 5,2; Kombinovaná – 6,6. CO2 emisie: 149 g/km.
1.2 Puretech 130 S&S – (benzín, 6-stupňová manuálna prevodovka, 130 koní, systém štart&stop), nešpecifikovaná spotreba paliva
1.5 BlueHDi 110 S&S – (diesel, 6-stupňová manuálna prevodovka, 110 koní), nešpecifikovaná spotreba paliva
1.5 BlueHDi 120 S&S EAT6 – (diesel, 6-stupňová automatická prevodovka, 120 koní), nešpecifikovaná spotreba paliva
Personalizácia a multimédiá bližšie popisujeme tu: Citroen C3 – štýlový a spoľahlivý
Citroen C3 Aircross test
Citroen C3 Aircross test zvládol na výbornú. Kategória crossoverov a malých SUV rastie závratným tempom. Za posledné 4 roky sa počet zvýšil päťnásobne a zdá sa, že bude rásť ďalej. A práve teraz je tu aj výhodná akcia na nové z výroby, aj nové skladové vozidlá.
Nie inak je tomu aj v prípade francúzskej automobilky. Tá preto vytvorila Citroen C3 Aircross, ktorý využíva segmenty z populárneho C4 Cactus a nemenej zaujímavého modelu C3. Francúzi už pred niekoľkými mesiacmi priznali, že spolu s Oplom, ktorý už patrí do ich portfólia, chystajú novinku. Jeho pendantom je Opel Crossland X a zdieľa s Citroenom viacero prvkov a častí.
Cétrojka do terénu
Auto rozmermi zapadá medzi modely C3 a C4 Cactus. Keďže ide o „C3 do terénu“, pridáva Aircross väčšiu svetlú výšku, mohutné nárazníky a bohatú plastovú ochranu blatníkov či podbehov. Nechýbajú ani robustné strešné nosiče a veľké 16– alebo až 17-palcové disky kolies. Dizajnéri Citroenu zostali verní svojej tradícii a vytvorili vzhľad auta, ktorým prezentujú – či skôr budú – prezentovať ďalšie modely výrobcu.
Model Citroen C3 Aircross zaujme horizontálne delenými svetlami, úzkou maskou, tmavým predným stĺpikom, plávajúcou strechou a špeciálnou úpravou zadného, pomerne mohutného stĺpika. Zvláštne je aj stvárnenie zadných svetiel s výrazným 3D efektom. Súčasťou dizajnu je aj pokračovanie v snahe výrobcu o personalizáciu vozidla podľa vkusu každého majiteľa. Keďže ide o model s kombináciou viacerých farieb, v ponuke je osem lakov karosérie a k dispozícii je až neuveriteľných 90 farebných kombinácií nielen v exteriéri ale aj vo vnútri vozidla.
Pri jazde sa dokáže prispôsobiť akémukoľvek povrchu
Jedným z dôvodov, prečo Citroen c3 aircross test zvládol je jeho vylepšený systém pohyblivosti Grip Control podtrhnutý špecifickými 16’’ alebo 17’’ pneumatikami Mud & Snow. Ponúka tak skutočne všestranné riadenie
a je určený na akýkoľvek typ vozovky bez ohľadu na podmienky a povrch. So systémom Grip Control je spojená funkcia Hill Assist Descent, ktorá auto udrží v nízkej rýchlosti aj na veľmi strmých svahoch. Táto technológia umožňuje zachovať dráhu vozidla a znižuje riziko preklzovania kolies pri zjazde zo svahu.
Oslovte našich predajcov (kontakty), ktorí vám vypracujú cenovo najvýhodnejšiu ponuku vrátane vami preferovaného spôsobu financovania. K dispozícii máte aj nasledovné formuláre:
Farebný interiér
K dispozícii je päť základných farebných schém palubnej dosky, sedadiel, čalúnenia a všetkého, čo môže mať inú farbu. Vzniká tak možnosť výberu, aký iní výrobcovia neponúkajú. Dizajn je blízky C3, čo znamená kombináciu klasického prístrojového panela a 7-palcovej dotykovej obrazovky multimediálneho rozhrania s navigáciou. Vďaka nej sa podarilo zredukovať počet klasických ovládacích prvkov na minimum. Novinkou je farebný head-up displej. Vďaka väčšej vnútornej výške vozidla je v aute na rozdiel od bežnej cétrojky oveľa viac miesta a priestoru. Batožinový priestor má úctyhodných 410 litrov, ktorý možno pomocou posuvnej zadnej lavice zväčšiť na 520 litrov.
Motorizácia
Citroen C3 aircross test overil aj motorizáciu. O pohon sa postarajú dva benzínové motory PureTech (110 resp. 130 koní) alebo dva naftové motory BlueHDi (110 resp. 120 koní). Pre strednú výkonovú verziu je pripravená 6-stupňová manuálna prevodovka a pre najvýkonnejšiu 6-stupňový automat.
Citroen C3 aircross test technológií
Medzi vychytávky patrí zabudovaná kamera prepojená s mobilom. Kamera ConnectedCam je HD kamera s rozlíšením dvoch miliónov pixelov a pamäťovou kartou s kapacitou. Stlačením tlačidla odfotí to, čo máte pred sebou. Nevýhodou je, že nie je odnímateľná, čo obmedzuje jej využitie. Asi preto je ConnectedCam v sériovej výbave len pri najvyššej úrovne Shine, kde máte v príplatkovom balíku aj niekoľko ďalších užitočných vecí ako dažďový a svetelný senzor, ektrochromatické spätné zrkadlo a predné hmlové svetlá. Inak by ste kameru asi nechceli. Asi najpraktickejšie využitie má vo funkcii „černej skrinky“. Pri prudkom brzdení alebo pri aktivácii bezpečnostných systémov ConnctedCam ukladá 30 sekúnd pred a po prípadnej kolízii. A to sa môže zísť.